Ljug dom vackra historierna om den stora kärleken..

Blablabla... usch!
har varit och promenerad, solat, fikat med Sami och yrat runt i världen utan att riktigt förstå vad som händer/ hände, kommer att hända. livet  "livet väntar som en farlig gåta, man har bråttom dit men snart är man där"

"Du och Jag är inget vidare bra, men ibland kan jag bara inte säga Nej, - jag kanske rent av behöver Dig"

Egentligen rör det mig inte längre vad som görs,vad som hörs, jag tänker inte bli besviken, det kanske är dax att dra. Lyssnar inte längre, inget värt längre som inte inger hopp. Jag är där ingen vet, där inget kommer in.
Tiden går, månad- år.
Finns det plats för lite värdighet, finns det tid för ngt att växa?
Jag tar mig alltid loss men alltid hångar marken mina fötter.Inget kan vagga mig varm och lugn.
Jag inte ens förmå mig att hjälpa mig ngn annan, hur ska jag då få ett ljus där jag irrar och springer , runt i mina dunkla rum...?
Tung tristess.
Så jag väntar, om tiden vill ifatt...
- lägg ner förhelvete!

Kommentarer
Postat av: Sune...the girl

Tur att jag kunde få dig att skratta lite då ;). Fina texter du skriver Nathalie.. Fin blogg överhuvud taget :) Kram

2010-03-18 @ 15:52:17
URL: http://tillganglig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0