26 mars 2010 - Hej o Hå! Hur ska det gå? Vi får se..?

Hmm, kul att börja med min Hejjar ramsa jag själv hittade på, på en hockey match när min bror spelade i HV71 , när jag typ var sisådär 5-6 år gammal. Men kanske stämmer..hmm?


Japp, då var det Friday Entertainment då.
Vaknade ännu tidigare, nämnligen o4.40 idag.. jaa, vad kul! Eller inte! usch, det är verkligen urtrist.
Så jag har suttit med en kopp kaffe och skrivit en " att göra " lista idag.
Vilket innebär bla:
  • Städa bad/ kök med Klorin
  • Putsa skor
  • Rensa Garderoben
  • Inköpslista
  • Promenad till Marre i Ullervad och dumpa av lite saker
  • Dammsuga, damma.
  • Stryka
Bla bla bla... med mera...
Idag blir det annars lite drickande, så även imorn antar jag.

Per Gessle - Som i en dröm
"Jag var ensam,men beredd. På att gå mot en stjärnas ljus"
SEE YOU IN HELL BABY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0