25 mars 2010 - I en stad som alltid sov.

Mornmorn! Valv 6aknade tidigt idag igen, fan så trött jag bli på det! 05:30. piggpiggpigg!
Fast jag somnade vid 23:30.
Andra Avenyn är så spännande serie, man vill bara ha mer och mer, vill inte vänta en vecka till innan det är dax för att slå sig ner och kolla igen. Men då har man iofs ngt att längta till.
Idag är det ju Torsdag, skulle egentligen ha gått ut i Skövde idag med Pemelie och Marre.
Men tror jag skippar det, fast enligt mitt horoskop så kommer det många spontana äventyr idag, så får se, man kanske står där inne på Husaren sketkanon och dansar, hahaha!
Ska snart dra mig på en morgonpromenad till Marre i Ullervad =)
Sedan kanske träffa Malin i förmiddag med, sola mm. Kanske åker till Skövde med, får se, är inte så förtjust i buss, men det märks la om man ta sig dit. Skitbra nu när både min bror och far jobbar där nu..
Har varit lite märkligt i livet senaste tiden, man undrar ibland och ibland så skiter man i vilket..
Men du???  - hmm, jaa en dag märker du att det jag alltid sa till dej,faktiskt stämde...
So live your life when you still young, men det verkar vara lite mkt nu, eller vad säger du... haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0