21 mars 2010 - I don´t want to miss a thing

Söndagen är kommen. Idag ska jag promenera, sola och fika på Lundstedts kanske.
Ingen alkohol i helgen, gött så här i efterhand.
Igår blev det en promenad med Robin bort till Marre i Ullervad. Vädret var fint men det blåste allt lite väl mkt.
Hennes lägenhet var mysig=)
Och så var vi igång och skrattade igen, haha!! Det där programmet på datorn måste jag allt ha... =)
Blev pizza på Candy´s Bistro efter att vi kom hem, handlat lite skit på Oxen med, sedan blev det bara lugna gatan, somnade la runt 21:30 ca.
Tvärr avslutades kvällen men en jävla yrsel, som även satt i nu på morgonen... Men har försvunnit nu...
Ibland som jag ett antal ggr innan skrivit, så förstår jag mig inte på folk.
Jag blir tankespridd, men ska inte bry mig om det jag vaknade upp till på min mobil idag...
- nee, bort bort bort, inte bra..
Take care of yourself & eachother =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0