14 mars 2010 - Jag har fallit fritt...

pirr i kroppen :)
Jag kan inte fatta att man kan få känns så här:)
Att det faktiskt finns en människa som ger mig det jag alltid velat ha.
Allt det där en flicka alltid velat känna, det alla tjejer drömmer om att få, en sån person har jag träffat:) Så glad!!!
Du är helt underbar.
Helgen har annars varit bra. Har varit med Robin hela helgen.
I fredags var vi hos pappa och tog nga öl.
och i lördags blev det lite mer fest. Jag, Marre och Robin drog till Josse, och satte klackarna i taket =)
Hadet verkligen skiiiitkul =) Efter det blev Björnes. Trevligt där med.
Hela dagen idag( söndag) har bestått av massa mys och gos med den bästa:)Så lycklig:)
Skönt att söndagen äntligen snart är över, veckans tråkigaste dag alltid.
Så blir lite Jerry Springer nu antar ja, sedan hoppas ja att på att somna tidigt....
Hepp, take care of yourself and each other :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0